balBemutatkozásSzoftver-TermékekForgalmazott HardverekLetöltésekElérhetőségjobb

Áruker

 

Nagykereskedelmi készletnyilvántartás és értékesítési rendszer

 

Termékismertető

A rendszer feladata:

A nagykereskedelmi egység készlet- és értékesítési rendszerének kezelése, vonalkód alapú kezelésre támaszkodva.

Főbb jellemzők:

• A felhasználói igényekhez illeszkedő grafikus kezelői felület.
• A rendszer nagy hatékonyságú és megbízhatóságú relációs adatbázist használ, amely skálázható az egy, illetve munkacsoportos (1-5 munkahelyes) rendszertől a nagy hálózatos rendszerig.

• Lehetőség van a rendszer elérésére az interneten keresztül távoli munkahelyről is, pl. vállalat központ, távoli iroda, lakás. Továbbá lehetőséget nyújt valamely rendellenesség esetén kollegáinknak az azonnali beavatkozásra.
• Paraméterezhetőség. A program paraméterei lehetőséget adnak arra, hogy a partnereknél a programot az igényeknek megfelelően testre lehessen szabni.

• Többszintű jogosultság. Az adatvédelem érdekében, az egyes tevékenységek jogosultsághoz vannak kötve. A jogosultságok „munkakörökhöz”, illetve azon belül jogosultsági szintekhez vannak rendelve (lekérdezés, rögzítés, módosítás).

• Internetes kapcsolat. Lehetőség van arra, hogy a vállalat központból, illetve a partner adatbázisából törzsadatokat, árakat, illetve a szállítói számlák tartalmát fogadja a program, ezzel jelentős munkaerőt lehet megtakarítani.

• Devizák kezelése. A rendszer képes a külföldi szállítók árait, bizonylatait devizában is kezelni, illetve az export esetén devizás számlák kiállítására is.

• Foglalások kezelése. Lehetőség van adott mennyiségű terméket egy adott vevőnek lefoglalni. A foglalási idő lejáratával a foglalás automatikusan felszabadul.
• Üzletkötők kezelése.

• Elektronikus számlák. Programunk több, elektronikus számla szolgáltatást nyújtó rendszerrel működik együtt.

• Több raktár, illetve több telephely kezelése.
• Szolgáltatások kezelése.
• Göngyöleg, logisztikai adatok, szavatossági idő, gyári szám, fénykép, termék adatlap kezelése.
• Vonalkódok, polc cimkék nyomtatása. Gyártott, vagy import termékek esetén magyar használati cimke nyomtatás!
• Bizományos áruk kezelése és elszámolása.
• Tulajdonos, illetve vállalat központ felé jelentések. A bolt tevékenységét meghatározó adatokat (napi forgalom, készlet érték) e-mail és/vagy SMS útján „jelenti” a program a tulajdonos számára. A vállalat központ részére pedig cikk mélységű jelentést küld, ahol a vállalat boltjainak adatait lehet elemezni.
• Wireless adatgyűjtők kezelése: áru bevételezés, árukiadás, leltár, szállítói rendelés, stb.
• A program támogatja az eladó térbe kihelyezett „árellenőrző” készülékeket, amelynek segítségével a vevők ellenőrizhetik adott termék eladási árát.
• Illeszthető elektronikus mérlegekhez, így a mérlegelt áruk fogyásai is nyomon követhetőek.

• Integrált webáruház. "ÁruShop" webáruházunk integráltan kapcsolódik az irodai, backoffice rendszerhez. Ez azt jelenti, hogy az irodai rendszerben végzett művelet (új termék megjelenése, ár módosulása, stb.) azonnal, minden külső beavatkozás nélkül megjelenik a webáruházban. A webáruházban a kosár lezárásakor annak tartalma pedig automatikusan bekerül a vevői rendelések közé. A webáruház kezelni tudja a nagyker-, illetve kisker rendeléseket is! Mobil eszközökön is kényelmesen használható!

Jövedéki termékek kezelése VPOP/NAV jelentésekkel. Rendszerünk több partnerünknél megkapta a szükséges VPOP engedélyt a jövedéki termékek forgalmazására.

NETA kezelés! A program kezeli a népegészségügyi termékadó köréhez tartozó nyilvántartásokat!

 

A program moduljai:

• Törzsadatok. Ebben a modulban végezhetjük el a törzsadataink karbantartását: pénznemek, saját telephelyek, saját raktárak, üzletkötők, be-, illetve kivét jogcímek, szállítók, gyártók (márkák), cikkcsoportok, cikkek, szolgáltatások, vevők, vevői csoportok.

• Szállítói árak. A rendszer nyilvántartja a szállítók normál-, lista-, illetve akciós árait.

• Szállítói rendelések. A szállítók felé rendeléseket készíthetünk. A rendszer különböző javaslattal szolgál a rendelés összeállításánál: az állandó kínálatban levő cikkeknél a forgalmi statisztika alapján javaslatot ad a rendelendő mennyiségre. A katalógusból való értékesítésnél pedig az összegyűjtött vevői rendelések alapján készíti el a szállítók felé a rendelést.

• Szállítói bizonylatok. A rendszer nyilvántartja a szállítóleveleket és számlákat. Lehetőség van számla érkezéskor a számla likvídációra. A rendszer kezeli a vásárolt és a bizományba kapott árut is. A bizományos árut az értékesítések alapján elszámolja a szállítókkal.

• Vevői árak. A rendszer tetszőleges számú vevői árlistát képes kezelni. Az egyes árlisták típusa két féle lehet: listaáras, illetve felár tablós. A rendszer vevői akció csoportokat is kezel, amelyek időszakos akciók, illetve „készlet erejéig tartó” akciók lehetnek. Lehetőség van egyedi árajánlatok készítésére

• Vevői rendelések.

• Vevői bizonylatok. Lehetőség van vevői szállítólevél, illetve számla készítésére. A szállítólevekből utólag lehet számlát készíteni, akár összevonva több szállítólevelet is. Lehetőség van pénzügyi számla, valamint díjbekérő- és előlegszámla készítésére is. Bizonylat készítésénél - amennyiben rendelés is készült – a rendelés állapota aktualizálódik.

• Raktár be-, illetve kivétek. Különböző jogcímeken készlet növelő, illetve készlet csökkentő mozgásokat tudunk végezni.

• Raktárközi mozgások.

• Cash and carry. Amennyiben a nagykerben önkiszolgáló jellegű üzlet is működik, ebben a modulban végezhetjük az értékesítést.

• Leltár. A rendszer támogatja a teljes, illetve a részleges leltározást. A leltározás módja lehet egyszeres vagy ikerleltár.

• Bróker. Kereskedelmi ügyletek kezelése a vevői árajánlat beérkezésétől, a legoptimálisabb beszerzési forrás megkeresésén keresztül az értékesítésig.

• Rendszergazda. A rendszer paraméterezése, jogosultsági szintek, stb.

• Listák, elemzések. Számos listával, elemzéssel támogatja a program az értékesítési folyamat értékelését. Az elemzések egy vagy több szintűek lehetnek, cikk, csikkcsoport, gyártó, szállító/vevő, vevőcsoportok bontásban. Az elemzések területei:

- Készlet
- Szállítói rendelések
- Beszerzések
- Egyéb mozgások
- Vevői rendelések
- Értékesítések
- Toplisták
- Bizonylatok
- Termék mozgások

A rendszerrel kapcsolatos széleskörű terméktámogatás:

- A felhasználói igénynek megfelelő esetleges testre szabás.
- Telepítés, konfiguráció beállítás és oktatás.
- Személyes támogatás a rendszer bevezetése során.
- Időszakos teljes körű rendszerkarbantartás.
- Opcionálisan választható, kiemelt terméktámogatási szolgáltatások.
- Folyamatos termékfejlesztés.


vissza